torsdag 12 april 2018

Materiell lycka och snart helg

Tjingeling !

Snart helg igen, jösses vad veckorna springer iväg, fast inte mig emot haha.

Ni vet den där känslan när man har gått och kollat på något i så där nästan 4 månader. En sak som man väldigt gärna vill köpa men tycker att man har köpt lite för mycket redan. MEN som man köper sen ändå.....den känslan.

Den känslan har jag haft för dom här ljusstakarna, åh jag tokgillar dom verkligen. Det blev så fint med blåa ljus, passar så fint mot den gråa väggen och dom blåa kuddarna.

Jag är super nöjd :)






Min tanke var att jag skulle ha dom på soffbordet, men det blev inte riktigt bra, så dom fick stå på skåpet istället och min Klong Gloria fick flytta till soffbordet. Det blev bra det också.

Ha det bäst !
Kram Pia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar