måndag 16 april 2018

Lönesamtal och nytt skal

God morgon !

Ny dag, nya möjligheter.....nä det där lät lite för hurtigt för att vara måndag morgon, puh, super trött ju. Men det ordnar väl upp sig under dagen hoppas jag. 

Idag ska jag på lönesamtal med min chef, ni kan ju hålla tummarna att det kommer gå bra.Vet egentligen inte varför man ska gå på lönesamtal, det spelar ju liksom ingen roll hur bra jag säger att jag är och hur mycket jag kan och hur mycket jag har lärt mig. Det slutar ju alltid med....tyvärr fick vi inte så mycket pengar att dela ut, men du får det här.... (ja inget emot chefen, inte hans fel och det är ju samma för alla. Vi pratar öppet om våra löner)  Ja ja, det blir som det blir :)

Till något helt annat...
Jag beställde ett nytt skal till mobilen förra veckan, tyckte det var dags för den att bli lite vårfin :)


Hoppas ni får en bra start på veckan.
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Snyggt mobilskal ;)...vårlikt !
    Sitter och tittar ut mot våren, som består av snö och vårfåglar, haha...men snön försvinner snabbt nu när det är plusgrader varje dag ;))...man riktigt ser hur den försvinner och det tackar man för !
    Ha en bra vecka !

    SvaraRadera