onsdag 24 augusti 2016

Ett stopp i Karlsborg

Hej hej !

När vi åker till Motala så brukar vi alltid göra ett stopp i Karlsborg på Modesto. I lördags var det förstås inget undantag ;)

Jag hade sett en snygg tröja på deras hemsida, en grå gosig sak. Men tyvärr var den slut i min storlek så det blev en rosa istället, samma gosiga tröja fast en annan färg, lite typiskt mig. Men den kommer jag ha mycket användning av i höst med en vit skjorta under hade jag tänkt. Det är alltid så kallt på jobbet så det kommer bli jätte bra.



Önskar er en fin lille-lördag !
Kram Pia

10 kommentarer:

  1. Så snygg tröja. Mycket fint i den butiken. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg tröja och färgen riktigt fin och höstig,kommer att passa dig perfekt. :-)Kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Härlig färg och ser mysig ut! Än så länge är det högsommar, men vilken sekund som helst är det höst ;)

    SvaraRadera
  4. Snygg ♥ ...
    Har aldrig vart imon den butiken kanske skulle kika in ;)

    /Kram

    SvaraRadera
  5. Jättefin !...kan du ju ha bara som den är också ;))
    Här är det nu full fart mot Mallorca...börjar få lite resfeber, hihi...
    Ha en fin dag !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  6. Snygg tröja!
    Vi var en snabbis i Karlsborg i somras men tyvärr visste jag inte att där fanns nåt kul att kika på.... Vi var på fästningen där maken gick loss med sentimentalitet..han gjorde lumpen där ;-) så vi var bara på fästningen och käkade sen på nån Thai-restaurang innan vi körde därifrån igen.
    Kram J

    SvaraRadera
  7. Riktigt mysig men också snygg!

    SvaraRadera