onsdag 17 februari 2016

Vårkänslor

God kväll på er !

Men säg...får man inte lite vårkänslor när det är så himla fint väder. Jag hoppade ur jobbkostymen direkt när jag kom hem från jobbet och på med lite skönare kläder och gick en härlig promenad.

Underbart att det är ljust ute när man kommer hem från jobbet, skönt att få njuta av ljuset och även få lite sol på näsan. Nackdelen med solen är väl att man ser hur smutsiga fönstren är, men det är smällar får man ta :)

Nu ska jag ta tag i lite tvätt här sen ska jag krama kudden tidigt ikväll.
Ett glas rött kanske jag ska unna mig förresten, det är ju ändå lill-lördag menar jag.




Ha en fin kväll
Kram Pia

7 kommentarer:

  1. Har så mycket vårkänslor nu =)

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen härligt nu... Njuter på jobbet av att kunna vara ute!
    Skönt med en promenad!

    SvaraRadera
  3. Härligt ....
    /Kram fina du!

    SvaraRadera
  4. Härligt ....
    /Kram fina du!

    SvaraRadera
  5. Det är underbart att ge sig ut på promenad när det är vårlikt. Man vill ta tillvara på varenda solstråle.
    Ha en fin torsdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Det är skönt när dagarna blivit aningens längre nu. Nu ska det bara bli varmare också.... Kram J

    SvaraRadera
  7. Att ljuset stannar längre betyder så mycket!
    Härligt att njuta av=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera