tisdag 2 februari 2016

Taggad till tänderna och födelsedagsfirande

God morgon !

Tisdag idag och som ni vet gillar jag inte tisdagar så jag hoppas denna dagen springer iväg fort.


Igår när jag kom till jobbet var jag taggad till tänderna inför mitt nya arbete, ett arbete som är helt olikt mitt gamla. Åh vad händer....min mentor är sjuk, suck, han är sjuk typ en gång var tredje år och så igår då förstås. Ja ja, inte mycket att göra åt, det är bara hoppas på att han kryar på sig fort.


Efter jobbet igår var vi hemma hos svärmor och firade hennes födelsedag. Och som vanligt fick vi jätte god mat och en mysig kväll. 



Fin tisdag till er !
Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Gillar inte heller tisdagar... men maten ser väldigt god ut. Kram

    SvaraRadera
  2. Så typiskt, eller hur... Men stort lycka till med din nya tjänst, så kul att kunna flytta runt lite och utmana sig själv!!
    Gott att få sätta sig vid dukat bord..
    Tisdagar ja... Det är ju nu mer min lediga dag i veckan, så nu börjar jag gilla dom ;) ;)
    Kram från Kate

    SvaraRadera
  3. Ååååh fy för tisdagar, även om jag är ledig på onsdagar och bör ha lite fredagskänsla så är tisdagar lååånga
    Så typiskt att han var sjuk, hoppas han är frisk snart så du kan starta jobbet ;-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Ohh vad spännande med nytt jobb... =) Att bli bjuden på mat är inte fy skam det heller. Kram på dig Mia

    SvaraRadera
  5. Hoppas du snart kan komma igång på ditt nya jobb... ha en fin dag, onsdag, nedförsbacke!

    SvaraRadera