måndag 28 december 2015

Tips tips

Hallå !

Jag har nog snöat in på nagellack tror jag, hade en faslig massa när jag städade badrumsskåpet igår.
Men jag måste tipsa om ett som hör till dom bättre, som jag med all säkerhet har tipsat om tidigare, men det tål att upprepas :)

Jag tvingade in Niklas på Modesto i Karlsborg när han hämtade hem Eric inför julen för att köpa ett. Riktigt bra är det och torkar fortare än en gris blinkar, nästan i alla fall. Sitter super bra gör det också och behöver inte alls målas lika ofta som andra.


Finns i hur många färger som helst, gå in och kika vetja och titta på allt annat snyggt som där finns där.

Kram Pia

6 kommentarer:

  1. God måndagsmorgon!
    Snygg färg på lacket, och att det torkar fort var ett stort plus! Själv är jag en periodare på lack...
    Men..... Den Edbladhs ringen var ett stort VILL HA på. Så snygg!!!!
    God fortsättning önskar jag Dig, kram Kate

    SvaraRadera
  2. Tack för det tipset
    Hoppas att du får en alldeles underbar start på nya veckan finaste
    och en Godfortsättning
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  3. tack för tipset ;)...ska ha lite färg på naglarna på Nyårsafton, två färgat, hihi...turkost och ett finger i rosa ;))....annars skall jag ha helsvart på mej...rosa läppar också ;))..turkost och svart armband, vad tror du om det ??
    Ha fina dagar nu ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Ska absolut kolla in det, då jag också snöat in lite på målade naglar för tillfället. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Men visst är det kul med lack....och snyggt. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Perfekt tips!
    Har precis muttrat över mitt superdåliga nagellack...
    Håller en dag max.

    Kram och god fortsättning / Hannis

    SvaraRadera