lördag 8 augusti 2015

Shopping i Malmö

Tjing !

Som jag skrev för några dagar sedan så blev det lite shopping när vi var i Malmö, inte jätte mycket för min del, men lite. Känns lite konstigt att butikerna är fulla av höstkläder när man knappt har hunnit använda sina sommarkläder, men mycket snyggt finns det allt.

Detta fick jag med mig hem som precis hade kommit in i butiken. Fint till ett par vita byxor en fin sensommar dag eller kanske till ett par svarta i höst.

Finns här




Har ni börjat shoppa några höstkläder än ?

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Jag har kikat lite på höstkläder, köpte en kimono häromdagen... men som sagt, man är ju fortfarande lite sugen på att gå i sommarkläder. Nåja...
    Gillar blusen, och koftor, det kan man ju bara inte få för många av!

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint.
    Jag har inte shoppat något nytt. Kram.

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt! :-) Har än så länge bara kollat läget....men inte handlat ngt inför hösten.kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Snyggt!
    Ingen höstshopping här än, måste dumpa några kilon först ;-)
    Kram J

    SvaraRadera