söndag 9 augusti 2015

Ett paket

Tjing !

Och god morgon, hoppas ni mår bra och att solen skiner på er. Det ser ut som det kommer bli en fin dag idag, vi håller tummarna för det.

Tidigare i veckan fick jag ett paket på posten, jag hade klickat hem lite från Blackballoon. Det är verkligen min favoritbutik, finns alltid någon som står på min önskelista där ifrån. Denna gången blev det en vas som jag har spanat på ett tag, eller om man hellre vill ha ett ljus i, funkar ju det också. Ett doftljus blev det också, som kommer att stå i fönstret på toa, japp det måste vara mysigt även där.

Har inte funderat så mycket kring vasen än, men som jag känner nu så kommer det nog bli en blomma utan innerkruka där i, tycker det är vackert när man ser jorden, som på bilden. Men det kan ju ändra sig både en och två gånger.

Tankarna har börjat snurra i huvudet hur jag vill förändra här hemma med lite enkla medel, typ byta plats på saker och kanske komplettera med en och annan kudde. Bor man i lägenhet som vi gör då är det inte så mycket man kan förändra mer än 
lull-lullet.

Men detta blev det alltså, vi har även mindre ljuslyktor i samma serie sedan tidigare, tänker att det kan bli fint ihop, vi får se.
Visar när jag har funderat klart :)

(Bilderna är lånade från Blackballoon och det är märke TineK)

Vasen är just nu på rea, tips tips ;) ;)



Hoppas ni får en fin dag, idag ska i alla fall jag ligga raklång i solstolen, om jag kommer ner förstås, har en rygg som jag just nu INTE är kompis med.

Ta hand om er !
Kram Pia

11 kommentarer:

  1. Fint !!!....älskar doftljus ;))
    Här skiner inte solen idag...och i går när vi påbörjade kräftskivan kom det störtregn och åska...tur att det fanns tak på verandan, hihi....värmen gick ner från 24 grader till 17 !!!
    Idag blir det en slappardag...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att få hem lite nytt och fina saker var det med :-)
    Hoppas ryggen blev glad av att ligga i solen och vila sig.
    Kram på dig fina!

    SvaraRadera
  3. Vacker vas!! Tine har mycket fint i sitt sortiment, står sig över tid också tycker jag, sällan ting som är modefluga just nu. Jag har inte shoppat så mycket till hemmet, har mest satsat på trädgården en tid + att en och annan väska har hittat sin plats hos mig :)

    Många kramar aka

    SvaraRadera
  4. Paket är ju alltid roligt :-)
    Det är välperfekt att kunna byta runt med lite lull lull, man kan ju få ett helt nytt rum ;-)

    Hoppas att ryggen känns bättre

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Älskar paket....jag brukar också bli sugen på att förändra inne till hösten. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Älskar paket....jag brukar också bli sugen på att förändra inne till hösten. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Vilka fina saker du köpt! Kram stina

    SvaraRadera
  8. Söta :) skoj att shoppa lite & som du skriver i inlägget under trist att köpa sommarkläder när det hänger höst kläder innan man ens haft semester ha ha ha ha en fin dag kram

    SvaraRadera
  9. Tine k har så mycket fint alltså!
    Det räcker ofta med att ändra lite i detaljerna så ändras hela hemmet=))
    Kram och fin dag till dig// Hannis

    SvaraRadera