torsdag 11 juni 2015

Hemmaspa

Tjing !

Idag åkte jag hem några timmar tidigare från jobbet, skönt att kunna flexa ut och åka hem och sätta sig i solstolen en stund. Somnade som en gris direkt och vaknade en timma senare av en liten lätt snarkning haha.

Trött, trött, trött, har varit så himla trött ett tag så efter min lilla powernap i solstolen försökte jag pigga upp mig själv med lite hemmaspa.

Tände lite ljus och provade en ansiktsmask som jag inte har testat tidigare, gjorde fotbad, naglar målades och håret fick sig en omgång inpackning. Läste inredningstidningar och käkade jordgubbar.
Jo, men det piggade nog upp mig lite, känner mig i alla fall len som en barnrumpa både lite här och där :)



Brukar ni ha hemmaspa ?

Kram Pia

3 kommentarer:

  1. skönt att somna en stund.. och det där lät ju som ett härligt sätt att komma igång igen på!
    Jag kör mest fotbad här, det är fint det!

    SvaraRadera
  2. Japp, jag har det lite då och nu. Inbillar mig att jag blir en bättre person efteråt. Skönt är det också. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Härligt med lite hemma-spa, guldkant i vardagen helt enkelt. Kramar Liza

    SvaraRadera