söndag 21 juni 2015

3 för 2

Tjing !

När det är köp 3 betala för 2, ja då har jag väldigt svårt att stå emot, några sommarlinnen/toppar går ju alltid åt liksom och kan användas oavsett väder med en snygg kofta eller kanske jeansjackan. Skulle egentligen behöva några shorts också med hittade tyvärr inte några så jag får leta vidare. Sen tror jag nog att jag klarar mig över sommaren, men man vet ju aldrig vad man springer på, en del reor har visst redan börjat, hehe ;)

Här hänger ett av de linnen jag köpte.
Finns här.



Önskar er en fin söndag :)
Kram Pia

7 kommentarer:

  1. Jag skulle behöva ge mig ut och hitta lite nytt. Främst linnen.
    När det gäller sånt är tre för två bra=))

    Hoppas att du har haft en fin midsommar!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Så underbart att fynda..... Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Så underbart att fynda..... Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Så underbart att fynda..... Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Så fint, håller med, extra svårt att stå emot då ;0)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hallå där!!
    Ja, det är svårt att motstå ett sånt erbjudande;-)
    Vilket härligt firande ni haft.. o tårtan, den hade jag gärna satt tänderna i nu;-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Vilket fint linbe. :-) Jag behöver också fixa lite nya sommartoppar, får nog ta och surfa lite rundor på nätet antar jag å se om man kan göra lite fynd. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera