måndag 13 oktober 2014

Esq en ny favorit

Tjing !
 
Så heter inredningsbutiken som har blivit min nya favorit, Esq. Var inne i den en lååång stund när vi var i Linköping i helgen, oj oj vad mycket fint det finns. Har varit där förrut och det är lika svårt varje gång att inte köpa något. Men denna gången lyckades jag, det var väl bra gjort :). Det är ju faktiskt inte jätte långt kvar till jul så man kan ju skriva en önskelista till tomten, hehe ;)




 
Vet inte riktigt vad jag tycker om dom där ljusstakarna....lite coola är dom allt även om dom inte passar hemma hos mig.

 
Nostalgi i smutsiga pasteller
 


Och så har vi Ernst fina saker som dyker upp på allt fler ställen


 
 
En butik ni inte får missa om ni är i Linköping :)
 
Ta hand om er !
Kram Pia
 
 

10 kommentarer:

  1. O ja men det förstår jag, såå mycket fint:) Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint ♡ ...
    Ha en fin kväll(Kram

    SvaraRadera
  3. Riktigt duktigt av dig å inte handla något :-) men som sagt... önskelistan till tomten kan nog bli lång, hihi

    Kram kram.

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig butik! Förstår att det är en favorit. Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Den butiken är ett måste när man ska till Linköping!! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Vilken fin butik... Kul när man hittar en butik man gillar
    Hoppas tomten ser din önskelista
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Vilken jättefin butik! Kan tänka mig att det var svårt att hålla i plånboken där! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  8. Hmmm... "tur" att man inte bor i närheten, det hade blivit kostsamt ;-) Där fanns mycket fint.
    Kram J

    SvaraRadera
  9. Verkar vara en fin butik....tyvärr kommer jag nog inte till Linköping i första taget!
    Ha en fin dag!
    Kram bia

    SvaraRadera
  10. Vilken mysig butik......Kram Anette

    SvaraRadera