tisdag 28 oktober 2014

Att inte behöva frysa

Tjing !
 
Så där, då var det soffan som gäller för mig. Skönt att sätta sig en stund innan sängen kallar, bara få varva ner en liten stund, det gör jag alltid.
 
När vi var i Kungsbacka i söndags så hade jag förhoppning om att hitta en snygg jacka. Jag hade tänkt mig en vit parkas. Hmm, det gick så där, en jacka fick jag med mig hem men det blev inte någon vit och inte någon parkas. Men va tusan det blir inte alltid som man har tänkt sig och jag är super nöjd över mitt köp och jag behöver inte frysa :)
 
Så hej vinter, du kan komma nu, eller snart.
 

 
 
Hoppas ni har haft en bra tisdag.
 
Nu säger fru Johansson kram och god natt !
 
Pia

5 kommentarer:

  1. Godnatt och jackan var jättefin och den värmer nog gott till vintern. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Sedär ja, det viktigaste är att du blev nöjd! Jag har tre peakjackor, är jättenöjd med alla kvalitén är grym. En av vinterjackorna är så varm att jag bara kan ha den när det är kallare än 10 minus... men då är den go ska du veta!! Kram J

    SvaraRadera
  3. köpte oxå en svart jacka som går ner över rumpan skönt att slippa frysa allafall :) svart är klassiskt ha det gott kram

    SvaraRadera
  4. Perfekt ju... Handlade två jackor i helgen, en till jobbet och en lite snyggare, så jag är också redo för vintern. Skönt det!

    SvaraRadera
  5. Den kommer garanterat hålla dig varm :-)
    Kram på dig.

    SvaraRadera