fredag 18 oktober 2013

Tjejkväll

Tjing !
 
Och god kväll, ja nu sitter man här i soffan igen framför tvn och kollar på idol, precis så som en fredag mitt i höstmånaden ska se ut :)
 
Kvällen igår däremot var det inget soffmys, utan då var det tjejmys med kollegorna på jobbet :)
Det var tjejkväll i en av butikerna här i vår lilla stad. Vi fick gott vin, lite småplock att äta, det var modevisning och man kunde fixa sina naglar om man ville, och förstås shoppa shoppa shoppa kläder, smycken, väskor och några skor fanns det också.
 
Vi hade riktigt trevligt, lite vardagslyx mitt i veckan som man lever länge på.
 
Några av mina goa kollegor
 
 
Goodiebag gillas
 
 
 
Hoppas ni har en go fredagkväll.
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Det kallar jag verkligen vardagslyx :-) och utflykten till Skövde lät inte dumt det heller. Blev väldigt sugen på sallad när jag såg fotot :-) Hoppas du har en mysig söndag. Kram!

    SvaraRadera