lördag 19 oktober 2013

Grannbyn och ceasarsallad

Tjing !
 
Började denna kalla lördagmorgon med ett träningspass, tycker det är sjukt jobbigt att träna på morgonen, kroppen är liksom inte vaken, men men, bara att köra på, svettig och trött blev jag i alla fall.
 
Efter en behövlig dusch och lite mat i magen drog jag och Niklas till vår grannby Skövde. Strosade mest omkring, skulle köpa lite nytt och fräscht till badrummet, men jag fick bara med mig en tvål hem, hmm, får åka på jakt igen.
 
Det blev i alla fall en lunch på restaurang Glädje, åt en supergod ceasarsallad, kan varmt rekommendera det stället då dom har jätte god mat och trevlig personal. 
 
 
 
Ha en trevlig kväll.
Här luktar det som det är mat snart :)
 
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Och jag älskar att träna på morgonen, tycker det är absolut bäst!! Härligt med tjejträff!
    Önskar Dig en härlig lördagkväll, kram Kate

    SvaraRadera
  2. Mums med sallad =) och vad skoj med tjejträff....hoppas du får en fin söndag nu, kramen

    SvaraRadera