torsdag 22 augusti 2013

Motala - Stockholm

Tjing !
 
Då drar vi till helgen igen, i morgon åker jag och Niklas till Eric i Motala, längtar massor. Vi bor hos han en natt och på lördag drar vi vidare till Stockholm. På söndag har Eric tävling där, så kul. Vi har bokat en hotellnatt, längtar redan till frukosten ;)
 
Niklas föräldrar ska även följa med till vår huvudstad, vi ska även träffa hans syster som bor där. Ska bli mysigt att träffa alla samtidigt, det blir inte så ofta.
 
Vad ska vi hitta på då ? Säkert en hel del triathlon att titta på, hela världseliten är där.
Jag har även önskemål om att slinka in på Svenskt Tenn, får väl lura med svärmor dit, dom andra kan vara svårflirtade :)
 
Denna skulle jag kunna tänka mig, som kommer just där ifrån. Estrid Ericson hon kan hon.

 
Nu ska jag packa färdigt och ja, det blev en del denna gången också, jag är verkligen kass på att packa lätt :)
 
Ha en mysig kväll !
Kram Pia 

1 kommentar:

  1. Som ni är ute och far....du borde bli jätte bra på att packa. Kram Anette

    SvaraRadera