måndag 12 augusti 2013

Lite nytt

Tjing !
 
Då har vi kickat igång denna veckan och måndag är snart slut. Det blir en kort vecka för oss då vi åker till Kalmar på onsdag, men mer om det i morgon.
 
Satt nedsjunken på min favorit plats i soffan tidigare idag och kollade runt i några webbutiken. Det finns så mycket fint nu. Älskar hösten och allt vad det innebär med nya kläder och all fin inredning.
Om jag hittade något ? Oh ja, en himla massa, men det går ju inte. Men det blev lite i alla fall, alltid roligt att shoppa och ännu roligare när det plingar till i telefonen där det står att jag har ett paket att hämta :)
 
Det blev en fin scarf från Creative Lounge, att den var på rea gjorde ju inte saken sämre ;)
Kan bli snygg till en svart topp. 



Och en söt liten skål från Perlan Living, som kommer passa perfekt på min byrå i hallen. Ja, jag vet det är många som har den och snart även jag. Gillar den jätte mycket.
 
 
Nu säger jag kram och god natt !
Pia

4 kommentarer:

  1. Fina grejer du klickat hem!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Snygg scarf, gillar den modellen! Och skålen är ju fin den med! Jag är dålig på att "klicka" hem grejer jag...
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Snygga saker du beställt, rea är ju aldrig fy skam!
    Hösten är allt bra mysig!

    Ha en fin tisdag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Snygg scarf....jag har aldrig beställt på nätet...saker kanske går an men jag vill "prova" kläder först innan jag köper ;))
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera