onsdag 7 augusti 2013

Hej mitt i veckan

Tjing !
 
Det är onsdag och mitt i veckan,  då passar väl inget bättre än en dagens status ;)


Klockan: 20.11
 
Tidigare: Det vanliga...tagit hand om tvätt
 
Nu: Tittar på "Du är vad du äter" på tv
 
Kläder: Skjorts och linne (det är ju fortfarande sommar)
 
Borde: Säkert en himla massa
 
Undrar: Om hösten blir lika underbar som sommaren
 
Längtar till: Att sätt upp mina nya gardiner (ska bara få dom sydda först)
 
Känner mig: Nöjd
 
Tycker att: Mina sommarkläder inte är roliga längre
 
Gillar: Att komma in i vardag och rutiner igen
 
Gillar inte: Att mitt hår växer så långsamt
 
Citat: Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting
(Källa: Nalle Puh)
 
 
 
 
Vad har ni hittat på idag ? Gjort som jag kanske...jobbat.
Ha en fin kväll !
Kram Pia

6 kommentarer:

  1. Har fortfarande semester, idag jag pw, bakat både bröd och paj. Myst med barnen och hälsat på vänner.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Semester, njuter, solar o har det gott är min status just nu. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Jobb var det här med:) skönt att känna sig nöjd och längta efter rutiner . Kramis Nilla

    SvaraRadera
  4. Tycker inte jag får något gjort just nu.. Önskar jag hade mer go i mig.. Tur att du är nöjd med din dag trots att du jobbar. Kram helena

    SvaraRadera
  5. Njuter de sista av semestern :) kram Diana

    SvaraRadera
  6. Status: Ledig dag! Dricker morgonkaffe och svidar om för en träningsrunda med bästa Sixten Jr.. Sen ska huset få sig en omgång, innan vi drabbas av astmaanfall...:0
    Kramis Kate

    SvaraRadera