lördag 14 januari 2017

Ta hand om sig själv dag

God efter middag !

Eller snart god kväll, lediga dagar försvinner verkligen i ett nafs.

Idag har jag haft en sån där skön dag, en riktig ta hand om mig själv dag. Sov tills jag vaknade utan någon klocka, åt en lång och skön frukost framför tv:n i soffan. På förmiddagen tog jag en skön promenad, vilket underbart väder, visserligen snöade det en del men temperaturen var så där lagom behaglig. På vägen hem stannade jag till hos mamma och pratade med henne en stund över en kopp kaffe. Det blev en tidig lunch, rester från igår kväll sen ett pass på gymmet, riktigt skönt !

Och när jag kom hem blev det lite spa, ansiktsmask, skrubb, inpackning, fotbad och en massa skön smörja på kroppen. Underbart att ta sådana här dagar ibland, behöver det och bara rå om sig själv.



Nu ska det bli lite färg på naglarna också.

Vad har ni gjort idag ?

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Mysigt med ett litet spa för sig själv ibland ;)
    jaa helgerna försvinner så snabbt !
    Ha en fin helg !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja du det är viktigt verkligen o skönt oxå :) hoppas du får en skön kväll kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dag. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag. Kram Anette

    SvaraRadera