torsdag 26 januari 2017

Innan jag ens har börjat och kanske shopping

God morgon !

Åh jag längtar redan tills jag sluta jobba idag innan jag ens har börjat.....

Jag ska besöka min vän och frisör idag, behövs verkligen. Eftersom jag håller på och sparar ut håret har jag endast gjort en puts varje gång jag varit där, ja och tonat också förstås. Men idag ska vi nog klippa igenom hela håret och även ta en match mot dom grå även denna gången.

Innan jag ska dit hinner jag nog ta en runda på stan, dom butiker vi har här springer man över ganska fort. Men så mycket vårigt och fint det redan har kommit in, är så sugen på att köpa något, men kanske ska jag vänta tills jag gått ner några kilo till. Ja ja vi får se helt enkelt, kanske hittar jag något som jag inte kan motstå :)

Skor har jag redan hittat som jag ska köpa, det är bara frågan när jag ska slå till :)






Hoppas ni får en riktigt bra dag, snart är det fredag igen wiii :)

Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Och jag var också till frisören idag, men hon var lite för snäll med saxen... Kunde gott tagit lite mer!! Matchen mot de grå, gör jag oftast själv... De vita sneakersen var riktigt snygga, och jag tror dottern har såna :)
    Önskar Dig en härlig fredag, kram Kate

    SvaraRadera
  2. jaa redan helg igen !!!...jisses vad veckorna går fort !!
    Trevlig helg !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Snygga sneakers. Har hittat ett par så snygga i puderrosa och silver.

    SvaraRadera