söndag 29 januari 2017

Helgen som går mot sitt slut

God eftermiddag !

Här sitter jag vid datorn med en varm kopp té bredvid mig. Har precis kommit hem från en skön promenad, snöig och lite kall men ändå skön. Hade tänkt träna på gymmet i dag, men med lite känningar i halsen så fick det blir 7 km promenad i stället.

Helgen börjar sakta men säkert gå mot sitt slut och som alltid har den gått alldeles för snabbt. I fredags var vi hemma hos vännerna och åt och drack gott. Badade i deras tunna och skrattade så vi fick ont i magen. Alltid lika mysigt att ses. Hade med mig kameran men glömde helt bort den, tog ett kort tror jag som inte blev bra, hmm typiskt mig.

Igår var jag och Niklas i grannbyn en sväng, hade förhoppning om lite shopping, men det blev mest städgrejer till bilen. Men inte en shoppingtur utan fika och mat, lite mycket av det goda kanske.... men gott var det.





Förutom promenad så har jag städat idag, skönt att ha ordning, rent och fräscht när veckan börjar.

Hoppas ni har haft en bra helg.
Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Den där mackan såg smarrig ut ;)
    Vi har varit ute och gått på skarsnö i en timme idag, härligt röd om kinderna
    när vi kom hem ;)
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Ohhhh, så gott!!! Jag ska masa mig ut nu på en lite senare söndagspromenad. Har också haft känningar i svalget, och förskräckliga blåsor i munnen... :(
    Alltid skönt att ha ordning och reda omkring sig!!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Så mycket Mums. .... Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Så mycket Mums. .... Kram Anette

    SvaraRadera