torsdag 25 augusti 2016

Ett välbehövligt besök

Tjingeling !

Nu har jag kommit hem och landat i soffan en liten stund, jag har varit hos frissan och blivit ompysslad och tagit en match mot dom små grå.

Måste göra ett slag för denna spray, grymt bra spray som har varit min räddning i sommar. En spray med färg i som täcker dom grå som man kanske inte vill ha. Jag fick denna av min frissa innan semestern för att prova och jag hoppas verkligen att hon tar in den i sitt sortiment. 


Tips tips !


Nu måste jag sätta fart, ska packa lite för i morgon åker vi till Motala för att hälsa på Eric och se när han simmar kanalsimmet.

Ha det fint !
Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Bra med en spray som täcker. Härligt att simma kanalsimmet, heja han. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Har funderat på om dom sprayerna verkligen funkar!
    Så nu måste jag alltså testa en sån också=)) Såg någon variant som var som ett puder men det kändes bara märkligt att hålla på med.

    Fin helg till dig/ Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Ja dom där grå är man inget fan av ;) Himmel vilken tuff son du har. Är han med på allt? Håller tummar att det går bra.
    Ha en fin fredag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Jag är i behov av frissabesök nu men upptäckte att "min" frisör har sen semester så om jag vill klippa mig hos just henne får jag vänta i fyra (!!!) veckor till...om jag inte står ut så har jag (preliminär)bokat tid hos en annan om en vecka. Så jag får se hur jag gör...tror jag väntar..
    Kram J

    SvaraRadera