onsdag 24 augusti 2016

Ett stopp i Karlsborg

Hej hej !

När vi åker till Motala så brukar vi alltid göra ett stopp i Karlsborg på Modesto. I lördags var det förstås inget undantag ;)

Jag hade sett en snygg tröja på deras hemsida, en grå gosig sak. Men tyvärr var den slut i min storlek så det blev en rosa istället, samma gosiga tröja fast en annan färg, lite typiskt mig. Men den kommer jag ha mycket användning av i höst med en vit skjorta under hade jag tänkt. Det är alltid så kallt på jobbet så det kommer bli jätte bra.



Önskar er en fin lille-lördag !
Kram Pia

10 kommentarer:

  1. Så snygg tröja. Mycket fint i den butiken. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig färg. Kraaam pia

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg tröja och färgen riktigt fin och höstig,kommer att passa dig perfekt. :-)Kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Härlig färg och ser mysig ut! Än så länge är det högsommar, men vilken sekund som helst är det höst ;)

    SvaraRadera
  5. Snygg ♥ ...
    Har aldrig vart imon den butiken kanske skulle kika in ;)

    /Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefin !...kan du ju ha bara som den är också ;))
    Här är det nu full fart mot Mallorca...börjar få lite resfeber, hihi...
    Ha en fin dag !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Så gosig och fin den ser ut.

    SvaraRadera
  8. Snygg tröja!
    Vi var en snabbis i Karlsborg i somras men tyvärr visste jag inte att där fanns nåt kul att kika på.... Vi var på fästningen där maken gick loss med sentimentalitet..han gjorde lumpen där ;-) så vi var bara på fästningen och käkade sen på nån Thai-restaurang innan vi körde därifrån igen.
    Kram J

    SvaraRadera
  9. Riktigt mysig men också snygg!

    SvaraRadera