tisdag 30 augusti 2016

3 för 2

Tjingeling !

Tisdag och veckans helt klart värsta dag, har något starkt emot denna dag i veckan. 
Men det är bara att köra på...

Förra veckan tog jag en sväng på stan och VeroModa, de hade ett erbjudande, ta 3 och betala för 2. Sådana erbjudanden kan ju inte bara passera utan jag måste förstås ta en titt. Om man inte hittar något kan man ju alltid köpa linnen, det går liksom alltid åt.

Men några linnen blev det inte, utan lite annat och bland annat denna snygging.

Väskor kan man ju inte få för många av, eller hur ?



Efter jobbet idag blir det möte med fotoklubben som jag är med i, undra vad som sägs idag...

Ta hand om er !
Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Snygg! Jag är i akut behov av en ny väska. Min håller på att falla sönder.
    Ha en fin dag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Väskor och skor kan en i min mening aldrig få för många av! Kramar Liza

    SvaraRadera
  3. Väskor kan man aldrig ha för många av....den där var ju snygg! Kram J

    SvaraRadera