fredag 17 april 2015

Fredag inte lördag

Tjing !

Och god morgon, vaknade lite lätt förvirrad i morse och trodde det var lördag....puuh, det var bara fredag, vilken tur, för man vill ju inte missa fredag liksom.

Nu blir det några timmar på kontoret med möten, ja denna veckan har jag inte gjort annat än suttit i möten känns det som, det blir sådana veckor ibland och jag gillar det också.

Senare idag blir det roligheter med kollegorna på jobbet, det ser jag fram emot :)

Skickar en fång rosor till alla er som är här inne och läser min blogg, så himla roligt att det blir fler och fler. TACK !






Ha en underbar fredag !
Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Detsamma till dig Pia om en härlig fredag och en rolig kväll med kollegorna. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Njut av din fredag, nu när du inte har missat den:) Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Puh vilken mardröm ;-) skönt att det är en dag till...
    Ha en rolig kväll, själv ska jag cykla med mannen och några vänner på aw...

    Trevlig kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Unerbara fina bilder... önskar dej en härlig fredag!

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni har en riktigt rolig kväll och njut sedan av helgen.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Underbara rosor, och hoppas du fick en lika härlig fredag som jag fick med kollegor och vänner!!
    Stora kramen från Kate

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara bilder! Så duktig du är! Ha en fin helg, kram Camilla

    SvaraRadera