onsdag 11 februari 2015

Onsdag kväll och en dagens

Tjing !

Är inte så flitig med mina dagens längre, vet inte varför, men det får bli skärpning på det för jag vet att många gillar den läsningen


Klockan : 17,55

Nu : Vet faktiskt inte, har bestämt att idag ska jag bara göra ingenting

Tidigare : Tog en varm dusch när jag kom hem från jobbet

Kläder : Mysisar, vad annars liksom

Borde : Börja bunkra upp med lite mat till Eric, hans frys skriker tomt, men det får jag ta tag i nästa vecka. 

Längtar till : Till helgen såklart, då ska jag och Niklas åka till Göteborg. Men jag toklängtar även till måndag natt, då kommer min triathlet hem efter 2 veckors träningsläger på Fuerteventura

Undrar : Om det blir mycket shoppat i helgen

Känner mig : Lite nervös, ska göra en redovisning för en himla massa människor i morgon. Men jag har förberett mig ordentligt och jag hoppas inte dom frågar en massa konstiga frågor jag inte kan svara på, hujedamej i så fall 

Tycker att : Jag skärper mig med både mat, godis och träning men det händer inte mycket på vågen.

Gillar : Vädret som var i helgen, plus 7 grader och strålande sol, vill ha mer sånt.

Gillar inte : Att vasen jag hade på soffbordet sprack, vatten över hela bordet, vilket resulterade i ett väldigt fult bord, grrrr

Citat : Var dig själv
för annars finns ingen som du


Min triathlet som har det hur bra som helst.

(Urdålig bildkvalité, har kopierat från Erics instagram)

Önskar er en fin kväll !
Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Vad mysigt med en helg i Göteborg. Lycka till i morgon. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Skönt att bara göra ingenting... jag hade massor av planer för de här sportlovet och än så länge har jag hunnit rätt mycket, men man måste ta det lite lugnt med. imorgon blir det några få timmar på jobbet innan vi fortsätter ledigheten.
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  3. Skönt med sådana kvällar,,, min minsting sover och äldsta är och kollar på A-lags matchen i hockey, en skön kväll och det behövs ibland,,
    Jag tror att du klarar dig galant imorgon på redovisningen... och släng vågen ;-)

    Trevlig kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Härlig dagens, men tråkigt med vasen och rumsbordet....Härligt att träffa sonen snart igen, och varmt lycka till med redovisningen. den fixar du galant, vännen!!
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  5. Härligt att strutta runt i mysisar. Det gillar jag=))
    Lycka till idag nu, det kommer att gå kanon!!!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Åh vad jag gillar dagens, både att läsa och skriva!
    Lycka till med redovisningen i dag, bra att känna sig ordentligt förberedd det bådar gott!! Kram J

    SvaraRadera
  7. Bästa kvällen ju, massa tid att göra det man vill.
    Ha tålamod eller släng vågen och mät dig istället.

    Kram fina

    SvaraRadera
  8. Gillar också dessa små informativa listor ;)
    Hoppas du får en underbar torsdag nu och snart är set mysig helg
    Kram till dig finaste

    SvaraRadera