torsdag 12 februari 2015

När man inte kan vänta längre

Tjing !

Ja, jo jag pratar och skriver ofta om att man ska leva i nuet och jag försöker oftast göra det, njuta av det som är just nu. 

Men nu längtar jag så mycket....jag vill ha sommar, i alla fall vår, jag vill ha värme, jag vill ha ljumma kvällar, jag vill grilla, jag vill löpträna på berget i linne (ja lite mer men ni fattar), jag vill äta färska jordgubbar med grädde, jag vill åka på Erics triathlontävlingar med familjen, jag vill bo i husvagnen, jag vill gå på en varm strand, jag vill bada i havet, jag vill äta frukost ute, jag vill vara ledig och ta tagen som den kommer, jag vill dricka kall rosé.

Jag vill ha sommar.....NUUUUUU !!!

Några bilder från i somras när vi var i Kroatien.




Längtar ni också till sommaren ?

Kram Pia

9 kommentarer:

  1. Visst är det fint i Kroatien...vi var där 2011...skulle tänka mej att åka dit igen..så fräscht och fint;)
    Visst längtar jag till sommaren...men det är en fin väg dit också...vill vara här och nu ;))
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Jag längtar värdsamycket till sol å värme.

    SvaraRadera
  3. Skulle inte ha något emot att vakna upp till fågelkvitter och surret från humlor ��
    Kram på dig. Imorgon är det fredag å det får väl duga så länge :-)

    SvaraRadera
  4. JAAAAA eller i alla fall till våren och något varmare med mer sol. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. JAAAAA eller i alla fall till våren och något varmare med mer sol. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga bilder!!!
    Har haft helt ljuvliga vårdagar här
    nu går vi mot ljusare
    En jättefin helg till dig
    kram!

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga bilder!!!
    Har haft helt ljuvliga vårdagar här
    nu går vi mot ljusare
    En jättefin helg till dig
    kram!

    SvaraRadera
  8. Lite sommar tackar jag inte nej till, men just nu vill jag bara ha vår. Kram.

    SvaraRadera
  9. Om man vill tillräckligt mycket, händer det då??? I så fall vill jag också ha vår och sommar NUUUU!
    Kram J

    SvaraRadera