onsdag 18 februari 2015

Ny väska

Tjing !

Oj, vad dagarna springer iväg, har inte hunnit med här inne riktigt känner jag och det får jag lite dåligt samvete över, jag vet, jag ska inte ha det.

Nu har jag hämtat hem Eric, vi kom hem igår, mysigt att ha honom hemma några dagar även om han har ett späckat schema. På fredag åker vi upp till Motala igen med en happy Eric som har fått sin nya cykel för säsongen, riktigt snygg var den.

Hade tänkt att visa vad jag shoppade i Göteborg i helgen, men har inte hunnit fota, men tids nog kommer det :)

Men jag köpte en väska....och jag får alltid samma kommentar när jag köper en ny väska.....har du inte redan en ? EN ?? man kan väl inte bara ha EN väska, hur tänkte han där ?

Denna blev det i alla fall, finns HÄR



Nu säger fru Johansson kram och god natt, ögonlocken börjar dra sig nedåt.

Pia

15 kommentarer:

  1. Haha känner igen den där komentaren, har du inte redan en?

    Om det inte vore för simningen så absolut, då skulle jag älska det.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har också svårt att hinna med i veckorna. Väskor kan vi väl aldrig få för många... Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Snygg väska, tror du inte jag har en massa också, hehe....
    Ha en fin morgondag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. En väska...?? Han måste skoja...?! *blink*
    Riktigt snygg var den, förstår att den fick följa med hem!!! Njut av dagarna med sonen nu!!
    Torsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  5. Väskor kan man aldrig ha för många :) Kram.

    SvaraRadera
  6. Jättefin väska! Och klart man måste ha fler än en.... ;)
    Ha en fin dag,
    kram Jennica

    SvaraRadera
  7. Jättefin väska! Klart man måste ha flera. Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Eeeen väska???? Finns inte, he, he. Väldigt snygg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Jättesnygg väska! Det är nog manligt det där att inte fatta att man behöver mer än en väska...
    Kram J

    SvaraRadera
  10. Känner lite samma sak som du att dagarna springer och att jag skulle vilja ha mera tid till bloggandet!
    Men jag ser det som ett andningshål när jag hinner!

    Kram jenny

    SvaraRadera