lördag 3 januari 2015

Mina julklappar

Tjing !

Här hemma gör vi inte så mycket, går mest omkring i myskläder och myser. Solen har äntligen visat sig så det kanske blir en promenad i eftermiddag. Men nu på förmiddagen blir det kökstjänst för min del, ska laga lite mat så Eric får med sig när han åker upp till Motala igen.

Jag kom på att jag har ju inte visat vad jag fick i julklapp. Snäll, ja det måste jag nog ha varit, för jag fick så fina julklappar som jag blev så himla glad över.




Byter ni julklappar ? Fick ni kanske något fint ?

Kram Pia

10 kommentarer:

  1. Så bra och fina julklappar du fick. Har kikat lite på boken, jag gillar henne brukar kika in på hennes blogg ibland för att få recept. Jag fick massage presentkort av mina föräldrar. Ha en bra dag Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Fina saker du fick. :-) Den där termosen är jättebra, vi har en sådan också. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Underbara julklappar! Jag har Åses tidigare böcker och funderar även på denna, verkar den bra?
    I mina julklappar låg det bl a en ipad, ett presentkort till make up store för make up-kurs... kul!
    Kram J

    SvaraRadera
  4. Bra julklappar du fick ;)....vi hade en mycket lugn jul i år (ovanligt) bara mina föräldrar och vi...fick en canvas tavla av dottern med en förstoring på oss tre i familjen...jättefin var den....jag skrattade nämligen på bilden, hihi....den gick i bruna nyanser och så fick jag pengar....vi har nästan slutat med att ge klappar nu...när vi är halva släkten brukar vi spela julklappsspelet (kul)...annars är det lugnt på julklappsfronten ;)
    Ha en fin helg min vän!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja du måste ha vari riktigt snäll.......Jag är också jätte nöjd med mina klappar. Visst är det kul, vuxen som jag är så tycker jag det är så kul med paket. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Jättefina klappar! Kram Stina

    SvaraRadera
  7. ja, snll må Du ha varit som fick sååå fina julklappar! Själv fick jag en riktigt snygg klocka av maken :)
    Önskar Dig en fin lördagkväll och ett riktigt Gott Nytt 2015. Kram Kate

    SvaraRadera
  8. Så fina ........
    God fortsättning på det nya året/Kram

    SvaraRadera
  9. Jättefina saker!!
    Jag hade också varit snäll :-) och det gör ju det så mycket svårare att ta till sig det där med att inte byta julklappar nästa år ;-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  10. Vad fina grejer du fått, Voluspa ljuset är ju en favorit och skålen var jättefin. Lite klappar från barnen blev det så de kommer säkert på bloggen nån dag ;)

    Kram Ullis och go' fortsättning

    SvaraRadera