onsdag 28 januari 2015

Jag övar

Tjing !

Hur mår ni ? Här är allt fint, har bara en sjuk träningsvärk idag. Var på ett nytt gritpass med bara en massa styrka igår, uj uj, känns i armarna, men i morgon är det på´t igen :)

Vad händer annars här då ? Just nu håller jag på att övar mig, övar mig att fota i raw för att sedan redigera bilderna så de blir snygga och fina...hmm inte det enklaste, men jag övar på, övning ger färdighet sägs det ju, så jag kämpar på. Idag bjuder jag på lite bilder från vårt kök.



Känner att jag har varit riktigt dålig på att blogga den sista tiden, men jag vet inte riktigt vart tiden och lusten har tagit vägen, men den kommer nog snart tillbaka.

Nu säger fru Johansson
kram och god natt.

Sov Gott !

4 kommentarer:

  1. Övning ger färdighet, sägs det ju. Fint kök ni ser ut att ha!
    Visst är det så att blogglusten (och tiden) går upp och ner. Kram J

    SvaraRadera
  2. Snygga bilder... ja justdet... det där skulle jag ju också öva på. Vad var det för program du använde? Lightroom? Har du köpt ett program? Berätta, berätta.... Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Kul med foto och redigering, men det tar sån tid om man ska göra det inför varje blogginlägg.. Kanske till "privata" bilder. Sååå snyggt Ni ser ut att ha det i köket.
    Pia, vi vill se mer "hemma hos" bilder hos 11:an!!! Härligt med ett sånt träningspass.. Jag är grön av avundsjuka!! Kram Kate

    SvaraRadera
  4. Kul att exprimentera lite med kameran, själv klickar jag bara hehe...
    Gott träningspass...
    Här är det också en blandning av lust och tid med bloggandet...

    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera