onsdag 7 januari 2015

Back in business

Tjing !
 
Då var man tillbaka i verkligheten igen då, med jobb, matlådor, träningar och allt annat vad det innebär. Hade gärna varit ledig några dagar till, för hujedamej vad jobbigt det var att gå upp i morse när klockan ringde. Skönt att vi startar med en kort vecka :)
 
Kollade lite mail tidigare i veckan så jag visste vad som komma skall på jobbet, jag gillar att ha koll på läget. Det är bara att börja planera ;)



Hade bokat in ett träningspass idag men jag får vänta med det och ta det lugnt istället, förkylningen vill inte släppa taget om mig.

Är det första jobbdagen för dig också ?

Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Hoppas du fick en bra start på jobbet efter all ledighet, tur att det är kort vecka. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Är mycket glad för denna kortvecka, men snart är vi innne i det där hamsterhjulet och pinnar på igen ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Jag har börjat jobba idag. Det var segt men nu är det bara att köra. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Jag började att arbeta idag, tog det himla lugnt. Imorgon drar det igång med träning, möten och en massa måsten.

    SvaraRadera
  5. Börjar i morgon, barnen hade studiedag idag.
    Hoppas att din första dag var bra.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Här börjar vi i morgon, så jag misstänker att vi kommer vara supertrötta i morgon. Här har vi fått snö idag så det blev så vitt och fint ute. Hoppas du blir frisk snart.
    kram Helena

    SvaraRadera
  7. Start idag, och hualigen vad trött jag är nu ikväll. Trots längtan efter soffan så tog sig maken och jag ut på en timmes PW. Ingen löpning då min rygg aldrig vill bli bra. Så himla tråkigt, när man vill så mycket...
    Hoppas Din förkylning försvinner snart, så krya på Dig!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  8. Ja nu är vardagen igång igen, med buller och bång! Trist att inte ha sovmorgnar men skönt att komma ifrån ischoklad och soffhäng :) Vilka fina inlägg jag missat nedan, så fina ni är du och sonen :) Och vilket tänkvärt inlägg innan det.

    Krya på dig!

    Många kramar aka

    SvaraRadera