onsdag 23 april 2014

Jag och min stora käft

Tjing !
 
När vi träffar våra vänner blir det ofta prat om träning och cykling, eftersom vi alla håller på med någonting. Inget undantag på påskafton då våra vänner var hos oss....cykling ja, jag "råkade" slänga ur mig att det skulle vara roligt att prova att cykla mountainbike i skogen, i nedförsbackar bland stenar och rötter... Jag och min stora käft, haha. Det var ju "någon" som nappade på det direkt, sagt och gjort idag var den stora dagen. 
 
Och hur var det då ? Jo, det var faktiskt riktigt kul och visst var det rötter och en jäkla massa sten och på några ställen fick vi bära cyklarna på grund av fallna träd, men det gick bra.
 
Kan väl säga att kroppen fick sig en ordentlig genomkörare och utan att gå in på några detaljare... 
 det känns i rumpan ;)
 
Det blev ett pass på ca 2,3 mil, skönt. Tack för trevligt sällskap och fikat vi fick på vägen :)
 
 
Nu har jag landat väldigt mjukt i soffan, nyduschad och ett glas pepsi max bredvid mig.
Kommer somna gott i kväll :)
 
Kram Pia

10 kommentarer:

  1. Verkligen tufft gjort....Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Ibland är det ju riktigt bra att öppna den där käften och sen få prova något som visar sig va riktigt roligt :-) Hoppas du kommer upp ur sängen imorgon hihi.

    Du verkar ha haft en jättehärlig påskledighet :-)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Grattis och jäkligt bra jobbat!!! Du kanske mår som du förtjänar imorgon... med din stora käft!! *skratt*
    Låter ju även som om det kan bli fler gånger på mountainbiken!!
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Bravo ♡ ...

    /Kram

    SvaraRadera
  5. 2 to 3 miles is really impressive to be honest i never been that far when i am cycling.

    SvaraRadera
  6. Haha o jiiises!
    Vilket träningspass...det var inte dåligt..måste säga att jag är lite imponerad...
    Jag gillar inte att cykla...bara om de står still..;)
    Vad snygga både du o väskan är!
    Ha en fin kväll!
    Kram katarina

    SvaraRadera
  7. Vad kul! Känner igen det där med att prata före jag tänkt efter...
    Bra jobbat i alla fall. Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Ja så kan det bli ibland :) men du tyckte ju om det :) hoppas du inte har ont i rumpan så länge :) kram

    SvaraRadera
  9. Åh, tufft gjort! Låter skoj med mtb men jag är så feg att cykla i skogen bland rötter och stenar.

    Ha en riktigt bra helg! /Jennifer

    SvaraRadera