söndag 20 april 2014

Att ha firat Påskafton

Tjing !
 
Hur mår ni idag ? Lite trött är jag allt men annars mår jag fint efter gårdagens firande av Påskafton.
Vi hade våra vänner här hemma, dom bästa att fira en Påskaftonskväll med. Vi saknade en familj som tyvärr inte kunde vara med oss.
 
Niklas lagade en jätte god fisksoppa och hade bakat en himelskt gott bröd. Måste ge er receptet på brödet någon dag, såå gott :) 
 
 
 
 
 
 
 
Kul att ungdomarna ville vara med oss nästan hela kvällen :)
 
 
Idag ska vi fira min mamma som fyller 70 år, så det är dax för mig att hoppa in i duschen.
 
Ha en jätte skön dag och njut av solen, man vet aldrig hur länge den stanna ;)
 
Kram Pia 

5 kommentarer:

  1. Känner mej också lite trött idag...vi var på middag hos vänner i går och kom hem kl 2 i natt....så lite seg är man allt idag....men här skiner inte solen idag, så jag kan sitta inne och "dega" med gott samvete, hihi....ha det gott!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot brödreceptet! Vad mysigt att sitta ute.
    Kram och trevlig kväll!/ Stina

    SvaraRadera
  3. Ser ju ut som du haft en toppen påsk :) önskar dig en skön måndag kram

    SvaraRadera
  4. Vilket väder och fisksoppa är en favorit!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Stort Tack för en mysig och trevlig kväll. kram Åsa

    SvaraRadera