tisdag 1 april 2014

Fortare än en gris blinkar

Tjing !
 
Och hej 1 april, har ni blivit lurade idag ? Jag har klarat mig....tror jag i alla fall haha.
Nu måste det väl ändå vara den officiella vårmånaden, det känns så även om det är lite kallt på morgonen.
 
Dagarna bara springer iväg, ja fortare än en gris blinkar faktiskt. Det ena mötet efter det andra avlöser varandra på jobbet. Men det är roligt, kul att det händer lite. I går var det möte i Skillingaryd i vår andra fabrik och i morgon blir det en tur till Uppsala. Vi åker i ottan så i kväll blir det sängen tidigt.
 
Har även hunnit med ett träningspass, sjukt jobbigt men nu är det gjort. Nu blir det bara att slöa resten av kvällen.
 
Styrka blev det idag.
 
 
Hoppas ni har en bra tisdag.
 
Kram från mig!
Pia

9 kommentarer:

  1. Duktig du är med träningen, här blev det inget idag, orkade inte, efter att ha suttit i bilen halva dagen och möte andra halvan, då vi varit på tur till Jönköping. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Vad duktigt av dig!
    Skönt att träna. För min del blev det en liten joggingtur! Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Inte tänkt på att det är 1:a april idag faktiskt... Duktiga du! Här blev det oxå styrkepass idag, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Jag har inte blivit lurad vad jag vet men jag är ju lättlurad så det kan ju hända att någon lurat mig haha. Jag har också kört ett styrkepass idag. Så duktiga vi är! Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Vart lurad på en blogg idag, men inte annars vad jag vet. Ha så trevligt i Uppsala i morgon.
    Ingen mer snö, nu måste det bara bli vår.
    kram Helena

    SvaraRadera
  6. Jag tror inte heller att jag blev lurad.
    Det tycker jag är skönt :)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag trodde också att jag klarat mig... ända tills jag grattade en på fb som inte alls fyllde år ;-)
    Visst är morgnarna kalla, bara -4 i går morse när jag cyklade till jobbet. Men vill man ha klar himmel o sol så ingår det ju. Det blir snart varmare även på morgonen.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Så duktig du är med träning ...
    Ha en härlig dag/Kram i goaste vårsolen!

    SvaraRadera
  9. Har det lite jobbigt att hålla igång med träningen just nu.... så trött hela tiden!!
    Uppsala är inte sååå långt från mig!!
    Onsdagkram från Kate

    SvaraRadera