söndag 2 juni 2013

Ja må han leva och lätt chockad

Tjing !
 
Jo, lite lätt chockad var han allt min bror, när vi stod alla på hans altan i går och vrålande "Ja må han leva" för full hals när han kom hem. Han hade tänkt sig en lugn och skön grillkväll med familjen, men tji fick han. Men en välkomstdrink i handen och ett leende på läpparna tog han det hela med ro och tyckte det hela var jätte roligt. Puh, tur för oss ;)

En lite lätt förvånad bror

 
 
Mmmh, god mat på grillen.
 
 
 
Mera god mat, en kall öl smakade gott i värmen (om man inte kör som jag)
 
 
 
 
Min bror och jag
 
 
 
 
Vad har ni haft för er idag ? Här har vi haft det lugnt och skönt, njutit av det fina vädret ena stunden och tittat på regnet andra. Fikat med svärmor och svärfar. Nu ska jag och Niklas ta en promenad i solen.
 
Ha en fin kväll !
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Ååå vad mysigt, den här dagen lär han inte glömma i första taget =)
    Ja du och det har verkligen varit skumt väder i helgen, men det är ju en klassisk svensk sommar vi pratar om. Kram på dig min sköna.

    SvaraRadera
  2. Så himla skoj med överraskningar =)
    Mysigt ni har haft det, och så god maten ser ut.
    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera