lördag 22 juni 2013

Gårdagen

Tjing !

Hur mår ni idag ? Det blev väl inte för mycket nubbe igår ;) Här mår vi bara bra, lite trött men det får man väl vara när det är midsommardagen, eller ? Vi har redan varit hos svärmor och fikat och snart vankas det lunch.

Gårdagen ja, det blev en riktigt mysig dag med våra vänner från förmiddag till natt och med allt vad en midsommarafton innebär. Vädret var på vår sida nästan hela dagen, men när det vankades grill på kvällen då ville det inte vara med oss längre, men humöret var på topp ändå.

Framåt 00,30 knallade vi hemåt och var så där mätta, nöjda och glada över att ha firat midsommar med dom bästa.


 
Idag händer det inte så mycket, grabbarna pratar om att ut och springa, men jag håller mig nog till soffan. Tar mig nog en promenad till mataffären för att köpa största godispåsen.
 
Ha en fin dag !
Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Är lite nyfiken på om det blev affären eller endast soffelocket? Någon nubbe blev det inte...usch och fy!Ha en fin kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev både sofflocket och affären, en riktigt slö dag :)
      Nubbe hör liksom Midsommar till tycker jag, så det blev det, men det var inte gott, haha.
      Ha det gott du också.
      Kram Pia

      Radera
  2. Vi hade också en trevlig midsommarhelg;))
    Idag har jag tvättat...mindre roligt...men behövligt;)
    I morrn ska jag sola för det ska bli fint väder här ;)
    Kram bia

    SvaraRadera