tisdag 18 juni 2013

Dagens status

Tjing !
 
Idag blir det en dagens :)
 
 
Klockan: 21:45
 
Tidigare: Tog en powernap, 5 minuter på lilla visaren
 
Nu: En kopp te i soffan
 
Borde: Ha tagit mig en kvällspromenad i det sköna vädret
 
Undrar:  Om jag ska cykla till jobbet nästa vecka ( 2 mil tur och retur)
 
Längtar till: Midsommar
 
Känner mig: Tjock
 
Tycker att: Det är tomt i min garderob
 
Gillar: Mitt jobb
 
Gillar inte: Att sätt upp förtält 
 
Citat : Man hinnar nästan hur mycket som helst, bara man inte gör sig någon brådska.
 
 
 
Ha en fin kväll !
Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Väldigt bra citat skulle jag vilja säga...jag stressar på, för att hinna få fint med blommor på uteplatsen på torpet...får nog tänka till....känner mej helt slut idag...inte bra...
    Hoppas du får en fin dag i morgon ;))
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kloka ord här vill jag lova! Stundar en husvagnssemester med tanke på förtältet?
    Önskar en glad midsommar,
    Sussi

    SvaraRadera
  3. Vilket kul upplägg.....jag längtar också till midsommar. En dag till.....sen lite ledighet. Ha det gott. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Kikar in för att önska dej en trevlig Midsommar!!!
    Kramis bia

    SvaraRadera