tisdag 11 juni 2013

Hälsokontroll

Tjing !
 
Finns det något bättre än svensk sommar ? Jag tror nog inte det, nu får vi bara hålla tummarna att den har kommit för att stanna :)
 
När man har fyllt 40 år har vi en förmån på mitt jobb, ja jag väljer att se det som en förmån, andra tycker att man har blivit gammal. Vi får en gratis hälsokontroll där man kontrollerar lungfunktionen, hörsel, blodtryck, kolesterol, socker och en massa annat. Vi har även ett gym, gympapass, simbassäng och även rabatt på en del gym...allt för att personalen ska må bra.
 
Det är ju många företag som har det så och jag tycker det är toppen :)
 
 
 
Nä, nu måste jag göra ett ryck här, snart ska vi cykla i väg till våra vänner och få lite kvällsmat...lyx så här mitt i veckan.
 
Ha en fin kväll !
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Ja hoppas verkligen sommaren kommit för att stanna.
    Tycker jag låter som en fantastiskt bra förmån på jobbet.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det en förmån med hälsokontroll! Det är ju i "vår ålder" mycket börjar, tyvärr... ;)
    Kram på dig!
    /Maria

    SvaraRadera