tisdag 28 maj 2013

Mors Dag

Tjing !

Då var tisdagen gjord, skönt !! Tycker tisdagar är jobbiga dagar, kan vara så där himla långa. Har väl i och för sig varit en bra dag ändå, med endast ett möte inbokat, det är inte så vanligt. Hur har ni haft det idag ? 
 
Det blev inte så mycket firande av Mors Dag i söndags, då vi hade full fokus på Erics tävling, vilket i sig räcker för mig. För att se sitt barn göra det bästa och det roligaste han vet, det känns i mammahjärtat.
 
När vi kom hem på kväll fick vi god mat av svärmor, vi var väl där ca en timma, sen var vi tvugna att stressa vidare hem och packa upp allt. Vi hann i alla fall ge henne en bok som hon blev väldigt glad över. Idag svängde jag förbi min mamma med en blombukett vilket var uppskattat det också :)
 
Jorå, jag fick också en present, två fina armband (som jag själv har valt ut, men vad gör det, fniss)

 
Armbanden kommer från Perlanliving
 
Nu är det dax att ta tag i lite hemmafix.
 
Ha en fin kväll !
Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Bästa presenterna är oftast de man väljer själv;) Helt ok tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin morsdagspresent, ursnygga armband. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. En väldigt fin morsdags present tycker jag....själv vald eller inte hi hi ;)))

    Kram Thess

    SvaraRadera
  4. Men vilken himla duktig grabb du har - wow, hälsa honom det!! Jag blev matt bara av att läsa om all aktivitet i ditt förra inlägg, haha :)) Och så duktigt att få en så bra placering!!

    Jättefina armband, de skulle sitta som en smäck på min handled också, avis :))

    kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. det låter som en bra morsdag och du fick ju fina armband också!
    Jag fick min överraskningsmiddag och det var inte fy skam det heller!
    Kram helena

    SvaraRadera