söndag 5 maj 2013

Att packa inför resa

Tjing !
 
Började dagen med en promenad med två vänner och en söt liten vovve. Är ju ingen sjusovare precis så det är bara att ge sig ut, härligt !
 
För övrigt har jag suttit en hel del vid datorn idag och förberett mig inför alla möten med Tyskarna i dagarna tre. Min chef föreslog att vi skulle ut och springa när vi har jobbat klart, men där satte jag ner foten ;) Vad är det för fel med att bara strosa runt och sätta sig på en uteservering och ta något gott att äta och en kall öl ? Nämnde jag att det ska bli ca 20 grader och sol.
 
Packningen ja, den tog sin lilla tid, packat i väskan, packat ur väskan. Tagit med mig lite extra för det är ju inte säker jag känner för just dom kläderna just den dagen. Ja, ni vet hur det är ;)
 
 
Ni får ha några fina dagar så hörs vi på onsdag igen !
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Vad härligt med en resa!! Det där med strosande och uteservering låter himla gott tycker jag också :-) Ha en go resa!

    SvaraRadera