onsdag 22 maj 2013

Dagens tips

Tjing !
 
Då har man varit ute och sprungit igen då, 2,8 km och jag minskade min tid med 20 sekunder. Nä jag vill INTE skryta på något sätt, jag är bara lite stolt över mig själv att jag klarar det. Jag flåsar som hund och ser ut som en kokt kräfta efter men det får man ta. Tur att Niklas är med och peppar mig nu i början.
 
 
Visst är det snyggt och fräscht med målade naglar nu när man har bara fötter. Brukar inte måla mina naglar så ofta men när våren och sommaren kommer då är det lite roligt och det hör liksom lite till.
Hittade ett jätte bra nagellack på Lindex för endast 50 kr. Det ska utgå ur sortimentet så jag bunkrade lite. Sitter bra och torkar toksnabb, passar mig perfekt som pillar på allt när jag precis målat naglarna.
 
Så skynda och fynda innan det tar slut...kan nog bli någon mer färg för min del ;)
 
Det var dagens tips :)
 
 
Vad har ni hittat på idag ?
 
Ha en fin kväll !
Kram Pia

7 kommentarer:

  1. Klart du ska vara stolt över förbättringar!
    Fina lack!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar hos mig! Och vad kul att jag kunde hitta tillbaka till dig!

    Superbra jobbat med löpningen! Jag kämpar också på här! Haha känner igen det där med kräfta och flåsande hund, fast jag känner mig mer som en flåsande flodhäst! Hur som helst så är man ju så stolt efteråt och jag tycker man mår bättre i kroppen under hela dagen!
    Så kör hårt!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Missade svar på din fråga ang ljuslyktan. Min är köpt hos Bauhaus i vintras, men tror att även Mio har den?
    Kram/ maria

    SvaraRadera
  4. Klart du ska skryta :-). Det är ju ändå hela 20 sekunder snabbare. Jag brukar säga att ören är också pengar och då kan man ju säga att sekunder är ju också tid. Heja dej!

    Fina nagellack! Jag har ganska ofta målade naglar. Fast tånaglarna får bara färg på sommaren. Tack för tipset!

    Kram Helén

    SvaraRadera
  5. Duktiga duktiga du!
    Du skryter inte. Du SKA vara stolt över dig själv.
    Vi får inte ha nagellack på jobbet så jag målar väldigt sällan mina naglar.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Bra jobbat!!
    Perfekt tips, målar inte heller naglarna särskilt ofta men nu på sommaren händer det =)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Så duktigt att du har förbättrat din löpning! Bra jobbat! :D Sådant ska man definitivt skryta om! :D Fina nagellack. Är ju inte helt fel att de torkar snabbt. Kommer ihåg många gånger när man råkat stöta till och nagellacket blivit avskavt. Så irriterande! Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera