måndag 20 maj 2013

Jag är nöjd

Tjing !
 
Jo, jag är nöjd...det gick inte fort och det blev inte långt men jag gjorde det hela tiden.... det blev en löprunda på 2,8 km en tid på 16,30 minuter, det jag är mest nöjd med var att jag sprang hela tiden.
 
Är verkligen ingen löpare men har ganska länge känt för att springa en runda. Fick med mig grabbarna upp till vårt vackra Mösseberg. Eric försvann direkt men Niklas fick bli min draghjälp :)
 
Kanske blir det en runda i morgon också....

 
Ha en fin måndagkväll !
Kram Pia

11 kommentarer:

  1. Vilket härligt löparspår....jag har bara hunnit springa på mitt löparband...jag har inte sprungit på så många år så jag måste ta det lugnt i början...målet är att springa ute i sommar;))
    Ha de!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter härligt, det skulle jag också behöva, men jag kommer bara till tanken. jättefin bild!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  3. Åh va duktig du är! Heja heja. Jag skulle så gärna vilja springa jag med. Är ingen runner direkt men med min lilla fossing går det tyvärr inte än och det är såå synd.

    Må så gott.
    KRAM Amanda

    SvaraRadera
  4. Bra gjort! Önskar jag kunde springa,ska ta mig tusan sätta igång jag med,pw varje dag,men löpning är det sämre med:)
    Tack för titten hos mig! ha de gott..kramiz

    SvaraRadera
  5. Höörödu! Om man springer, joggar eller lufsar spelar ingen roll. Vi är alla löpare!!! Bra jobbat. På det igen bara.

    SvaraRadera
  6. Jag är heller ingen löpartjej, men ibland blir jag liksom du sugen. Men nu var det länge sedan sist. Däremot gillar jag att gå, både på stig och i terräng. Tur man har hund så man kommer ut.

    Kram Helén

    SvaraRadera
  7. GRYMT bra jobbat!!! Heja dig.
    Kram Karro

    SvaraRadera
  8. Hallå! Tack för titten och kommentaren inne hos mig. Vad roligt för nu hittade ju jag till Dig!
    Jag lovar Dig att löpningen blir till ett gift....! Sen kan Du inte vara utan den träningen!! Bra jobbat!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  9. Heja, heja! Jag är inte heller en löpare, men kom ut på en runda i helgen. Nu får vi bara fortsätta! Heja oss! :)
    Fin vecka till dig!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  10. Bra jobbat!! Jag skulle allt oxå behöva ta mig i kragen och börja jogga åtminstonde är ju skönt bara man kommer igång.
    Ha de gott och tack för din titt hos mig.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  11. För att inte va någon löpare så måste jag säga att det var en jättebra tid :-) På´t igen bara!! Heja heja. Kram på dig.

    SvaraRadera