tisdag 13 mars 2018

Vad jag fick med hem

God morgon god morgon !

Sovit gott ? Tisdag idag.... usch och fy för tisdagar, men bara att bita ihop.

När vi åker till Eric i Motala så brukar vi åka över Karlsborg och även så denna gång. Och vad finns i Karlsborg då ? Jo, Modesto och där måste man ju såklart slinka in.

Jag har haft span på denna fina korall ett tag så den fick följa med hem.




Eftersom jag hämtade upp Niklas på jobbet i Skövde redan klockan 10 och Modesto öppnade inte förrän kl 13, så ringde jag och kollade så att korallen verkligen fanns i butiken, vilket den gjorde.

Tanken var att vi skulle slå ihjäl några timmar i Skövde först för att jag så gärna ville åka dit. 
Men snälla Jenny som äger butiken sa att vi kunde åka direkt för hon var ändå där. 
Så det var bara att knacka på och knalla in, hur snällt !!

Men korallen alltså, så fin, jag gillar den bara mer och mer.


Fin dag till er !
Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar