måndag 26 mars 2018

Ny vecka och nya skor

God morgon !

Dags att kicka igång ytterligare en ny vecka, påskveckan. Denna veckan blir riktigt kort, bara 3 dagar att jobba, skönt. Jag börjar dagen med utbildning och i eftermiddag ska jag till frissan igen. Känns som det inte var alls längesedan jag var där, men det ser ut som det var en evighet sedan.
Hua, hur fort kan dom där grå komma egentligen.


Nää men hörni, tycker inte ni att det kan bli vår nu ? Fåglarna kvittrar visserligen redan, men det ligger ju snö överallt och vi har fortfarande jätte fina skidspår. Jag vill ha barmark nu, strålande sol och lite värme.  Igår hade vi en jätte fin och härlig dag men i veckan visar det många minus igen.
Så den varma jackan och kängorna får väl hänga med ett tag till gissar jag.

Längtar tills jag kan börja använda mina nya skor. 








Önskar er en riktigt bra start på denna påskvecka.
Kram Pia

3 kommentarer:

  1. ja så klart vill jag ha vår nu, trist med kyla...snygga skor o ja jag har oxå köpt vår skor i rosa :) he he ha en skön kväll kram

    SvaraRadera
  2. Åh, skorna var verkligen superfina! :D

    SvaraRadera
  3. Ja, nu kan snön få försvinna.
    Så sköna skorna såg ut. Jättefina! Kram.

    SvaraRadera