torsdag 8 februari 2018

Trött och orkeslös

God morgon !

Vet inte vad det är riktigt, känner mig så trött och orkeslös, kanske beror det på jobbet. Har jobbat mycket sista tiden och det är fortfarande mycket att göra så än är inte övertiden slut. Vill träna men orkar inte, när jag har jobbat över vill jag bara åka hem och inte göra någonting. Idag ska jag och en fin vän gå ut och gå, ska bli skönt att komma ut och få lite frisk luft, det kanske är det som behövs.

Eller så kanske jag behöver shoppa lite, det brukar ju också pigga upp.

Har hittat lite snygga överdelar som skulle kunna få flytta in i min garderob.







Har ni börjat köpa vårkläder än ?
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Vilka fina toppar/överdelar. Jo den där tröttheten känner jag igen. Jag har inte shoppat något. Har lite köpstopp. Kraam Pia

    SvaraRadera
  2. Hoppas att helgen med sonen hemma kan ge dig lite ny energi :-)
    Kram på dig.

    SvaraRadera