lördag 17 februari 2018

En kompis

God eftermiddag !

Hur har ni det denna lördag eftermiddag ? Sitter ni i soffan och kollar OS eller hittar ni på andra saker ? Idag tog jag en sväng till grannbyn, Niklas jobbar i Skövde så vi åkte ihop, han till jobbet och jag för att shoppa, rättvist inte sant :) 

Det är nog många som följer OS för så lite folk som det var på stan vet jag inte när det var sist.

Hittade lite kläder (åh så mycket snyggt det har kommit in) och en liten kompis till min Jonathan Adler skål. Jag tycker dom är så fina, skulle så gärna vilja ha ett doftljus i samma, men där går gränsen för mig vad ett doftljus får kosta.

Men dessa skålar alltså....






Hoppas ni njuter av helgen !
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Vi har varit en sväng till landet ;))...och nu har det börjat snöa lite lätt...men nu är jag less på all snö !........nu vill man ha vår, eller hur ?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är roligt när man hittar saker till hemmet o jag håller med dig ang doftljus priset är inte alltid värt det ..fin kväll kram

    SvaraRadera