lördag 11 mars 2017

Vårfeeling

God eftermiddag !

Hur har ni det ? Njuter ni i solen idag ?

Vi började våran dag med en fikadate på stan med våra vänner, mysigt att träffas någon timma och bara prata av sig lite. Idag åkte vårjackan på för första gången och min snygga sjal från By Malene Birger, idag har jag verkligen vårfeeling.

 Efter fikastunden tog vi även en kort runda på stan, jag beställde bland annat en ny väska i en butik vi har här i vår lilla stad. Den fanns endast i mönstrat men jag ville ha en svart, så jag hoppas den kommer nästa vecka :)

När vi kom hem hoppade jag direkt i träningskläderna och tog en snabb power walk på 7 km, en runda som jag brukar gå. Så underbart väder och jag njöt verkligen i solen.

Nu är tv:n på här hemma, hockey kan man visst inte missa, jag tittar lite med ena ögat samtidigt som jag bläddrar i senaste numret av Lantliv.  






Ta hand om varandra !

Kram kram 
Pia

7 kommentarer:

  1. Låter som en bättre lördag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Härligt när våren börjar göra sig påmind. Kram.

    SvaraRadera
  3. Det är så härligt att våren är på gång.

    SvaraRadera
  4. Härligt!! Hur gick det med "fotmasken" förresten? Provade du den?
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig lördag! Och så kul med en ny väska till våren :)

    Önskar dig en fortsatt fin vecka!

    Kramar aka

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig färg på nagellacket :) Och lantliv är en så himla mysig tidning. Lyx att slå sig ner och bläddra i. Hoppas du får en fin fredag, kramen

    SvaraRadera