lördag 18 mars 2017

När man har kommit halvvägs

Tjingeling !

Hur har ni det så här på lördag eftermiddag ? Här strålar solen från en klarblå himmel och det är underbart ute. 

Har haft en riktigt effektiv dag idag, hunnit med massor, men vaknar man klockan 6 så blir det ju så. Tog en promenad i solen, tänkte gymma idag men solen och vårluften lockade mer. 

Kan ni tänka er att nu är jag halvvägs med mina träningspass. Vi är ju ett gäng på jobbet som kör 100 träningspass innan midsommar och nu är jag på väg hem, 51 pass är gjorda. Längtar tills det blir torrt och fint på berget så jag kan springa där, så tråkigt att springa på gatorna i stan, men det ska väl inte dröja allt för länge hoppas jag. 

Här står jag ofta, mest på löpbandet. Så glad att vi har ett gym på jobbet. Jag och några killar på jobbet brukar träna 2 dagar i veckan ihop...innan jobbet...klockan 5. Ja, jag vet, helt tokigt tidigt, men det går faktiskt bra. Då är det endast styrka, ingen kondition alls. Och är väskan redan packad så kan man ju lika gärna slänga ner en uppsättning träningskläder till och köra lite löpning efter jobbet :)


Nä, nu ska mina naglar få lite färg och jag ska fundera ut vad jag ska ha för outfit ikväll. Vi ska till vänner ikväll och mysa, så längesedan vi sågs.

Ha det gott !
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Vilken härlig start på dagen. Oftast ger lite morgonträning mer pigghet än att sova en timme längre. Kram.

    SvaraRadera