söndag 5 februari 2017

Min söndag

God eftermiddag !

Har ni det bra ? Kollade ni på Mello igår ? Jag kollade lite till och från, slumrade lite där emellan så jag har väl inte någon direkt åsikt om resultatet, men nu är spektaklet (om man får säga så) igång igen.

Idag har det mest varit en fixar dag, det är städat, rena lakan i sängarna, jag har varit på Jysk och köp nya handdukar till badrummet, matlådor för nästa vecka är fixade, har till och med tagit fram kläder tills i morgon och nu går även tvättmaskinen varm. Har även vilat mig lite där emellan. Jag har även hunnit med att hinka mängder av koppar te, har åkt på en förkylning som jag försöker bli av med lika fort som den kom, men vi får väl se hur det går.

Men nu ska jag bara luta mig tillbaka och göra det här....



Ta hand om er !
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Jag kollade Mellon och det mesta var skit. Helt rätt att Nano gick vidare.
    Söndagar den här årstiden passar sig bäst i soffan med en bok, tidning eller film ;)
    Ha en bra start på veckan.
    Kram Petra

    SvaraRadera