lördag 18 februari 2017

En lugnare dag

God förmiddag !

Går här hemma och myser och gör inte så mycket, har inte ens kommit ur pyjamas än, men det är skönt.

Lite hektiska dagar när Eric är hemma, många som vill träffa honom, inte bara vi alltså :)

Igår var det lunch hos svärmor, på kvällen firade vi svärfar och där efter åkte vi direkt till våra vänner. Där emellan skulle jag till stan en sväng och även försöka få till lite träning. Det blev en promenad på förmiddagen och på eftermiddagen hade jag och Eric lite kvalitetstid i gymmet. Det blir annars mycket träning ihop för Eric och Niklas då jag inte hinner med i deras tempo. Så när Eric vill gymma med mig då är det bara att hänga på. 

Idag blir en lite lugnare dag, Eric tränar som en tok förstås, själv ska jag ta en löptur efter lunch, måste bara skaka igång kroppen först.





Vad hittar ni på idag ?
Kram Pia

  

2 kommentarer:

  1. Mysigt att få lite träningstid ihop med sonen, man får ta vara på varje tillfälle. Idag har jag varit iväg på ett litet fotouppdrag (på ett gym) och nu ska jag ner i källaren och gå igenom gamla kartonger. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Det är väl så det blir när de inte bor hemma längre, att man får ta de tillfällen som bjuds ;)-
    Kram J

    SvaraRadera