lördag 16 april 2016

Gravidfotografering

Hallå på er !

Allt bra hoppas jag ? Här skiner solen och jag har precis kommit hem från ett löppass, gick riktigt bra och mina knän höll. Många som lägger ut bilder på sig själva när dom har tränat, men det kommer ni aldrig få se på mig, ser nämligen ut som en kokt kräfta, haha :)

Förra helgen gjorde jag verkligen något som var helt utanför min komfortzon, nämligen en gravidfotografering, ja det var lite läskigt och jag var väldigt nervös, även om jag känner dom jag fotade. Kan bara tänka mig hur dom kände....jobbigt kanske.

Här är några av alla 200 bilder vi tog och självklart har jag frågat om jag får lägga ut bilderna.


Underbar mage.




Dom är så fina.








Nu har jag hittat ett nytt objektiv som jag skulle vilja ha, som skulle passa perfekt till porträttfotografering, ännu bättre än det jag har idag. Tänk bara när jag ska fota bebisen...åhh längtar.


Nope nu får jag sätta lite fart här, det vankas 40-års kalas för Niklas syster.


Trevlig kväll !
Kram Pia 

6 kommentarer:

  1. Fint! Härliga och förväntansfulla bilder.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Så mysiga bilder! Ha en fin kväll, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Lite speciella bilder ;))....fina !!
    Starkt av dom att vara så avklädda ;))
    Trevlig helg!!

    SvaraRadera
  4. Jätteroligt att få se det som du fotat. Tack för att du delar med dig.
    Ha en toppenfin söndag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Vad du är duktig :) Tack för du delar med dig. Kram och ha en fin dag nu <3

    SvaraRadera
  6. Underbart 💕 ...
    /Kram finaste!

    SvaraRadera